8/29/2006

About to Leave もうすぐで出発するところ


I am going to leave for Washington tonight.

My foot is getting better. Yesterday, I saw a doctor just in case. She said that it is on the right path to heal, but no more ocean for awhile.
I am still on antibiotics, but my body seems to have adjusted to it. I don't nauseate anymore.
Cramps and a headache is gone, too.

I had easy nights with Grandma for the last three nights.

I did a lot of homework for the last couple of days to enjoy the trip without worrying about it.

I am packing now.

I think I am going to be ready soon.

I will be back on Monday night. I will write about what we did in Washington.

I am looking forward to seeing Loren soon.

I sent a sympathy card to Loren's family in Milwaukee. I prayed for Cora.

See you later. Have a nice weekend.

[Photo: Mountain Rainier in Washington. We might climb a bit depends on my foot...]

------------------------(Japanese)--------------------
ワシントンに向けて今晩出ます。

私の足は大分良くなってきました。昨日、念のためにもう一度病院に行って来ました。お医者さんは治っていっているようだと言ってくれました。まだ当分は海に入ってはいけないと言っていましたが。
抗菌剤もまだ飲んでいるけど、私の体がそれに慣れたのか、もう吐き気をもよおすことが無くなりました。生理痛と頭痛さんもばいばいなり。

過去三晩、おばあちゃんは夜通し寝てくれたようで、おばあちゃんとのお留守番は簡単でした。(私たちが行っている間もこうでいてくれるといいのだけど・・・。)

ここ数日は沢山の宿題をしました。ワシントンにいる間、宿題のことを心配したくなかったので。

今、荷物を詰めています。

もうすぐで準備が出来ます。

月曜日の夜に帰ってきます。またどんなことしたか、ブログに書きます。

ローレンにもう少しで会えるので楽しみです。

ローレンのご家族の方に慰めの手紙を送りました。コーラがこの世での任務を終えて、あちらへ帰られたので、無事に帰られたように祈りました。

それでは、また。皆さん、良い週末を。

(写真:ワシントン州にあるリニアー山。登るかも?足の状態次第。)

No comments: