9/29/2006

Washington Trip (9) ワシントントリップ (9) 9/1 Gorge


Finally, here we are! Dave Matthews Band's show at Gorge!!!! The first night!

(Japanese) つにこの日がやって参りました! Dave Matthews Bandのゴージでのコンサート第一夜!

We left Mount Rainier National Park for George, Washington. As we drove to the east, the view changed. Green trees started to disappear, and the air gets warmer. We entered the desert area.

(Japanese) リラックスさせてもらったリニアー山からコンサート会場のあるGeorge(ジョージ)という市へ移動です。George(ジョージ)という市にある Gorge Amphitheatre(ゴージ野外コンサート会場)でショーが催されるのです!東へ向けて車を走らせます。山を出ると、景色が段々と変わっていきま した。緑の木々は少なくなり、気温も上がり、砂漠地帯へ入ります。


We arrived in George around noon. We got food, ice, and water and secured a place to sleep. Last year, we slept at Gorge camp site, but we wanted to sleep at a little more quiet place this year. We found this beautiful spot last year where it's right next to Columbus River. We put up our tent there and went to the Gorge Amphitheater.

(Japanese) お昼過ぎにはGeorgeに着きました。必要な食料や氷を買って、早速寝る場所を確保です。昨年はゴージ野外コンサート会場のすぐ横に設置された、コンサートに来て いる人用のキャンプサイトに寝泊りしたのですが、今年はもう少し静かなところで寝たいということで、昨年見つけておいたスポットへ行きました。そこは、コ ロンビア川のすぐ傍で、静かなところです。そこでテントを張ってからコンサート会場に移動しました。

(This is where we slept this year. 今年テントを張った場所。
コロンビアリバーのすぐ傍で静かなところ。)















(The Gorge Camp Site: where we slept last year 昨年寝泊りしたゴージ野外コンサート会場用のキャンプサイト。沢山の人と車。)

We also bathed in the Columbus River.
(コロンビアリバーで沐浴もしました。)

Town along the Columbus River (コロンバスリバー沿いにある小さな町)

No comments: