7/25/2006

Wisconsin Trip (9) ウイスコンシントリップ (9) 7/7

We woke up early at 6:00 am and left for Loren's father's house. He let us drive one of his cars while we were there, so we went there to return it. Also, he took us to the airport. It was sadder than I thought to say good bye to everyone. Aidan was up and was in his cute pajama. He gave me a big hug. I wish I would see Loren's family soon again.

(Japanese)
今朝は6時に起きて、ローレンのお父さんの家に行きました。私たちがミルワーキーにいる間にローレンのお父さんが彼の二台あるうちの一つの車を使わせてくれていたので、返しに行きました。それから、お父さまが私たちを空港まで送りに行ってくれることになっていたので。みんなにバイバイを言うのは思っていたよりも悲しかったです。さびしい気持ちがしました。エイデェンは6時には起きていて、これまたかわいいパジャマを着ていました。そして小さな体で大きなハグ(ぎゅー)をくれました。またすぐにローレンのご家族の方たちに会えるといいな。

---------------------------------------------------------------------------
I think I have to show you how wonderful job Loren and Tony (Loren's brother-in-law) has done to the bathroom. They removed the wall paper, the floor, an old sink and toilet. Loren put the tiles on. I even don't know each step they have taken. Looks pretty good, huh? (Too bad, I forgot to take pictures before, though.)


(Japanese)
ローレンとトニー(ローレンの義理の弟さん)が成し遂げた素晴らしいトイレ改造の結果をお知らせするべきだと思います。壁紙を取り剥がし、床、シンク、トイレット、全てを取り除きました。ローレンがタイルを敷きました。一体いくつのステップがあったのかさえ、私には分かりません。(ずっと宿題してたか、エイデェンと遊んでたから。)結構良い出来だと思いませんか?(改造前の写真が無くて残念ですが・・・)

No comments: