7/22/2006

Wisconsin Trip (7) ウイスコンシントリップ (7) 7/5

Wednesday 7/5  7月5日水曜日

Today, we went to Chicago, one of the big, big cities in the U.S. Loren worked on the bathroom in the early morning, and we left around 11:00 am. I did not know that Milwaukee was so close to Chicago. It was only about an hour and half drive. We went to the Sears Tower and saw the view in 360 degrees. We also went to the Art Institute of Chicago. Shen we bought the admission tickets, we found out that there was only an hour left before it closed, so we kind of rushed through the museum. We wished we had more time... Next time.

[Photo 1: A view from the Sears Tower; where we were was 1,353 feet (412 meters)above the ground.]
[Photo 2: A big TV screen at a water fountain at a park. The picture on the screen changes. Kids seemed to love it.]

--------------------------------------------------------------------------------------
(Japaneses)

今日は、アメリカの数ある大都市の一つであるシカゴへローレンと行きました。ローレンは朝早くからトイレ改造プロジェクトにセッセと汗を流しておりました。私たちは11時ごろに出発しました。ミルワーキー市がこんなにもシカゴに近かったとは知りませんでした。一時間半くらいのドライブでした。シアーズタワーというタワーに登って、シカゴ市を360度見渡しました。それから、シカゴ芸術館へ行きました。入場券を買う時に、閉館するまで一時間しかないということを知り、急いで観て回りました。もう少し時間があったら良かったのにね。まぁ、また今度。

[写真1:シアーズタワーからの眺め。この写真を撮ったのは、地上から412メートル上でした。]
[写真2:これは、ある公園の噴水に設置されている大きなテレビ。画面が変わるのですが、これはある女性が口から水を噴き出している様子。子どもたちはワイワイと遊んでました。 ]

No comments: