7/21/2006

Wisconsin Trip (6) ウイスコンシントリップ (6) 7/3 - 7/4

I noticed that I probably do not have enough time to write about our Wisconsin trip day by day in details, so I am going to post a photo with a short comment from the rest of the days.

今さらですが、ウイスコンシン旅行の一日、一日を詳しく書く時間があまり無いことに気付きました。なので、写真と簡単なコメントを、残りの日々からお届けしたいと思います。

----------------------------------------------------------------------------------
Monday, 7/3  7月3日月曜日
Loren and I drove to Northern part of Wisconsin. Hid father has a lake house there. I felt like I saw the "American Summer" there.

今日はローレンと私はウイスコンシン州の北の方へと運転しました。彼のお父さまが、そこに別荘をお持ちなのです。私は、「アメリカの夏」をそこで体験出来たような気がします。

-----------------------------------------------------------------------------
Tuesday, 7/4  7月4日火曜日

Today, Loren took me to Madison where he went to University of Wisconsin. It was a cute city with a lot of students. Loren said that probably most of the people I saw there were students or faculty members and staff who work on campus. Since I never really lived in a college town, it was nice to imagine myself being a student as I walked down the University street. (By the way, Madison is the capital city of State of Wisconsin. I thought that Milwaukee was the capital. )


今日は、ローレンがマディソンというかわいい街へ連れて行ってくれました。そこは、彼が学生の頃住んでいたところ。そこでウイスコンシン大学へ行ったそうです。街を歩いているほとんどの人が、学生か教授か、大学で働いている人だよと教えてくれました。私はキャンパスタウンに住んだことが無いので、こんな大きな街で大学生をするってどんな気分かしらと思って、学生の振りをして、大学通りという名の道を歩いてみたりしてました。(ちなみに、このマディソンがウイスコンシン週の首都です。私はてっきりミルワーキーが首都だと思ってました。)Wisconsin is famous for milk and cheese, so here is a cow.

ウイスコンシン州は牛乳とチーズ(乳製品)で有名なので、街角にも牛さんがほら。

No comments: