7/24/2006

Wisconsin Trip (8) ウイスコンシントリップ (8) 7/6

Thursday 7/6  7月6日木曜日

Today was the last day of this trip. In the morning, Loren helped Aidan to paint a lantern. I also helped him, too. He did a fantastic job. It was painted for his grandmother who is bravely fighting with a sever cancer. The fire represents her life. Later, we had a ceremony fore her with all the family members, and it was sacred.

(Japanese)
今日は旅の最後の日でした。午前中にローレンが甥っ子のエイデェンがランタンを描くのを手伝いました。私も手伝いました。とても良く出来ました。ランタンはエイデェンのおばあちゃまのためにペイントされました。今、彼女は深刻な癌と勇敢に戦っているところです。炎がおばあちゃまの命の火を表しています。後でおばあちゃまのためのセレモニーもしました。とても神聖なものでした。


Tonight, we went to the Summer Fest again. Tonight was for String Cheese Incident. Bob Weir & RatDog was playing before String Cheese Incident. It's been nice to be exposed to different kinds of music since I met Loren. I never really thought about how music can be influential and inspirational in our lives.
The picture is dancing Loren. He was happy :)

(Japanese)
今晩、サマーフェストにまた行ってきました。今晩はストリング チーズ インシデントというバンドを観に/聴きに。Bob Weir & RatDogがストリング チーズ インシデントの前に演奏していました。ローレンに会ってから、色々な音楽に触れることが出来、ありがたい。音楽が私たちの毎日の生活にどれだけ影響して、どれかけ活気を与えてくれるものか考えたことが無かったなぁ。
この写真は踊ってるローレン。ハッピー、ハッピー。

No comments: