7/08/2006

Wisconsin Trip (2) ウイスコンシントリップ (2) 6/29

Thursday, 6/29

Loren and I stayed at Loren's sister's house. We woke up at 10:30 am...

On Thursday morning, Loren's sister, her husband, her two children, and we went to Dr. Lapow's house. Dr. Lapow has a pool, and we were going to hang out around the pool since it was a beautiful day with sunshine, BUT I had to do homework. I had a lot of homework, so I studied the whole morning and could not play in the pool with everybody.... It was sad, but I am a student now, so I have to do what I have to do.

On that evening, Loren and I went to Summer Fest 2006. Milwaukee has this summer festival annualy, and it goes on for about ten days. We went there to listen to Tom Petty & Heartbrakers. It was my first time to listen to Tom Petty's music, and I liked his songs. There were a lot of people!

[Photo 1] Summer Fest's gate
[Photo 2] Many people at Marcus Amphitheatre

------------------------------------------------------------
(Japanese)
6月29日木曜日

ローレンと私はローレンの妹さんの家に寝泊りさせてもらいました。
ウイスコンシンに着いた翌日は朝の10時半まで寝ていました。時差ぼけです。

この日は、ローレンの妹さんと旦那さんと、お二人の子どもたちと、みんなでローレンのお父さんのお家に行きました。お日さまニコニコの良いお天気だったので、お父さんの持っているプールでみんなで遊ぶ予定でした。しかし、私は宿題をしなくてはいけませんでした。沢山の宿題があったので(出来るだけ旅の前にしたにも関わらず!)プールに一歩も入ることなく、午後3時ごろまで宿題浸けでした・・・。悲しかったですが、今は学生なので仕方ありません。

この日の夕方、ローレンと私は以前から計画していた、サマーフェスタに行ってきました。ミルワーキー市は、毎年夏にこのフェスティバルを催しているそうで、音楽のお祭りで沢山の音楽グループが演奏しています。10日ほどに渡るお祭りです。私たちはTom Pettyを聴きにSummer Festに行ったわけです。初めて聴きましたが好きになりました。沢山の人が来ていました。

[写真1] サマーフェスタの入り口の門
[ 写真2] マーカス野外劇場に来ていた沢山の人

No comments: