7/08/2006

Wisconsin Trip (1) ウイスコンシントリップ (1) 6/28

I just came home last night (7/7) from Wisconsin.
It was a 10-day trip and was wonderful in many ways.
Since I was busy during the trip, I could not post any new diary, so I am going to post pictures and short comments for each day of the trip.

Wednesday 6/28
Loren and I arrived at Milwaukee airport around 3 pm, and Loren's father, Dr. Lapow and Loren's half-brother, Justin, picked us up. It was a long trip with three transitions.

Dr. Lapow and Mrs. Lapow took us to a restaurant called Japanica for dinner. I had California rolls and miso soup and enjoyed them.

[Photo] A chef is cooking for us, and we are sitting around the chef.


-------------------------------------------------------
(Japanese)
昨晩、ウイスコンシン州から帰ってきました。10日間の旅でした。色々な意味で素晴らしい旅でした。旅の間は忙しくてブログを更新することが出来なかったので、これから一日、一日の写真と一言コメントを載せるつもりです。

6月28日水曜日
ローレンと私は午後三時頃にミルワーキー空港に着きました。ローレンのお父さんとローレンの弟のジャスティンが迎えに来てくれていました。三回乗り継ぎのある、長い旅でした。

ローレンのお父さんと奥さんのケリーがその晩、ジャパニカという日本料理のレストランに連れて行ってくれました。カリフォルニア巻きとお味噌汁を食べました。おいしかったです。

写真:シェフが目の前で料理をしているところ。私たちはシェフを囲んで座っている。

No comments: