5/29/2007

A Big Trampoline! 巨大なトランポリン!


One morning, a big trampoline appeared on a neighbor's yard, right in front of my house.

The neighbor was cutting down a tree and had to move the trampoline temporarily since it was under the tree before.

You know that I cannot stay away from something like that.
I wanted to jump on it right away, but I thought that it was impolite to do that without the neighbor's permission. So, I patiently waited.
I asked Loren to ask the neighbor if it was okay for me to jump. He laughed at me for how serious I looked about it :)

The answer of the neighbor was....??
"Oh, of course. No problem."
Yes!!

As soon as I got the answer, I jumped on it all by myself. I jumped and jumped. As I jumped, for some reason, laughter welled up, and I was burst into continuous laughs. It must have been pretty wired if you had seen me like that.

I took pictures as I jumped, but all of them came out like, "What is this??" unfocused. Before I accidentally dropped my camera, I stooped trying on it. I went to work after I jumped until I was out of my breath.

------------------------------------(Japanese)-------------------------------

ある日、お隣さんの庭に巨大なトランポリンが出現!
私の家のすぐ前に。

今、お隣さんは庭の木を切り倒したところで、以前からあったトランポリンがその木の下にあったので、一時的にを移動させなくてはいけなかったらしい。

これを見て、じーっとしていられる私ではありません。
もう遊びたくてうずうず。でも、勝手に飛んだら失礼だろうと思い、我慢。
ローレンに頼んでお隣さんにトランポリンを飛んでもいいか聞いてもらいました。ローレンに頼んでいたときの私がよほど真剣だったらしく、笑われました。

おとなりさんのお答えは・・・?
「あぁ、勿論だよ。」ですって!

早速返事をもらった日に一人で巨大トランポリンを占領!飛びまくりました。飛んでると何故か笑いがこみ上げてきて、一人で笑いながら飛んでおりました。はたから見たらとても怪しい人になっておりました。

飛びながら写真を撮ったら、みんなブレブレで何を撮ったのかあまり分からない写真になっていました。カメラを落とす前にその試みは中止され、息が荒れるまで心おきなく飛んでから仕事に行きました。

No comments: