12/30/2007

Thank You Very Much ありがとうございました


Today is December 30th, 2007 on Maui.
Today is December 31st, 2007 in Japan.

The year of 2007 is about to end.
I won’t have an access to the Internet for the next couple of days (I am going to camping), so before the year changes, I would like to thank everyone whom I encountered through various ways this year. All my relations have founded who I am today. So thank you very much for being who you are.

I pray that each and every one of your new year will be filled with full of laughs, smiles, giggles, and good tears. Even when you go through rough times, I pray that something will always remind you how beautiful you are and how delicious our lives can be.

Please remember that I am here for you always.

With much love and respect,

Akari Ueoka

--------------------------------Japanese----------------------------

今日はマウイでは2007年12月30日です。
日本では2007年12月31日です。

2007年ももう少しで終わりを迎えようとしています。

これから二日ほど、インターネットに接続する機会がありません(キャンプに行ってきます)。なので、年が変わってしまう前に、今年一年色々な機会を通して出会った皆さま、それから昔からお付き合いしてくださっている皆さまにお礼の気持ちを申し上げたいです。皆さんとの関係があって、今日の私がいます。

皆さま一人一人の新年が、笑いと、笑顔と、含み笑い(イシシシって感じの笑い)と、嬉し涙で溢れた年でありますように祈っております。たとえ困難の中を歩まれる際も、何かしら(誰かしら)がいつもあなたさまがどんなに美しいかということを思い出させてくれますように。どれだけ私たちの人生がおいしい(素敵な)ものであるか思い出させてくれますように。

私がいつもあなたのためにここにいることを覚えておいてください。

沢山の愛と尊敬の意を込めて

上岡 安佳里

No comments: