8/08/2007

Mails 郵便物


I had another difficult time to fix the jet lag...
I used to be able to fix it right away, but it's getting harder for the past year.
Why? Is it because I am aging?

Also, I found out in Japan that I had a low blood pressure. I measured my blood pressure every morning in Japan, and the average was like 87/57. This made sense. I have been having a difficult time waking up early in the morning. I used to be a morning person, but now, I am more like a night person. I want to be a morning person again.

Anyhow, I tried really hard to adjust to Maui life again, and the first thing I did was to check mails.... This many!!

-----------------------------------(Japanese)-----------------------------


また時差ぼけを直すのに一苦労しました。
以前はすぐに直せてたのに、最近難しくなりましたね。一体何故にでしょうか?自分が年を取っている証拠でしょうか。

あと、日本で発見したことの一つに、私低血圧持ちでした。毎朝、家にある血圧測定器で測ってみたら、平均で上が87で下が57とかでした。「こりゃ、納得がいくわい。」と思いましたね。最近、朝早く起きるのが本当に辛かったですもん。前は朝型だったのに、最近は夜型になってしまっております。朝方人間に戻りたいわい。

とにかく、マウイの生活に戻るようにがんばって調整しました。そして、一番初めにしたことは、郵便物をチェック... ありゃ、こんなに!

No comments: