8/07/2007

Honolulu to Maui ホノルルからマウイへ


As you can tell from this picture, I am back in Hawai`i.
(I came back on July 27th.)

(Japanese: 写真を見てお分かりになりますように、私ハワイに戻っております。7月27日に戻ってきました。)


I saw my friend, Carlen in Honolulu. She picked me up at the airport, and we hung out for a couple of hours. It's always nice to see her. She is like a shining mermaid in the ocean!

(Japanese:ホノルルに着いてからすぐにマウイに戻らずに、カーレンというお友達と会いました。彼女が空港まで迎えに来てくれて、少しの間だけだったけど一緒にお茶をしたりしたよ。カーレンは私の大好きな友達の一人。海の中で輝いている人魚みたいな子。 )


After Carlen went to work, I saw Chika, my Japanese friend who lives in Honolulu.
This is a place where her wedding reception will be held. Chika and I have known each other since were 10th grade. We belonged to the same rhythmic gymnastic club and spent a lot of time together. She followed me to Hawai`i because she missed me (no, I'm kidding). She is going to get married in October!! I am so happy for her. I will be one of the bridesmaid.

(Japanese: カーレンと会った後は、私の高校からの親友のチカと会いました。彼女は今度10月に結婚するのです。この写真は彼女の結婚披露宴会場。当日の為に見ておきたかったので。同じ新体操部だったから、沢山の時間を一緒に過ごしました。私がハワイに来てからは、寂しかったのか私を追って彼女もハワイに。って言うのは冗談だけど:D 私は彼女の結婚式の当日、ブライズメイドというお手伝いの一人になるのでがんばります!)


After the short visits with Carlen and Chika, I left Honolulu for Maui!
(Japanese: 短い友達との再会も終わり、マウイへ帰るときがきました!)


View of Honolulu from the air plaine.
(飛行機から眺めたホノルルのワイキキエリア)


Diamond Head was also in the sight.
(ダイヤモンドヘッドも見えたよ)


Bye bye, Honolulu.
(バイバイ、ホノルル。)

No comments: