10/31/2007

New Surfboard!!! 新しいサーフボード


This is my new surfboard!!!
This was my birthday gift from Loren.

On my birthday, and he gave me two surfboard wax, saying, "Happy Birthday!" Then, as he was about to leave, he said, "Oh, there is something goes along with them" as if he just remembered about it. Then, he went back to his truck and came back with this board!!

I was super, super happy :D I cried :)
I was just thinking to get a bit longer board (right now, I am riding 5 feet 10 inch Timpone swallow-tailed board). This one is made by Dave Mel, and it is 6 feet long.

My favorite color has been blue since I was like 10 years old, but all of sudden, it shifted to light green (like green tea color) last year. Loren remembered the fact that my favorite color changed, so he went to look for a green leash. I bet it was difficult to find a green one... Thank you, Loren.

I have not used it yet! Maybe tomorrow, I will go surf.
I am so excited to surf with it.



---------------------------Japanese----------------------------------


これ(一番上の写真)、私のおニューのボードであります。
ローレンからの誕生日プレゼントでした。

私の誕生日の朝、仕事に行く前に「お誕生日おめでとう!」と言いながらサーフボードに塗るワックスをくれた彼。そして仕事に行ってくるわって感じで出かけて行く際に、「そのワックスと一緒に付き添うものがあるんだよね。」と言いながら車に行って、このサーフボードと一緒に戻ってきました。

私はとっても、とっても嬉しかったです。泣きました!
丁度もう少し長いボードに乗ってみたいなぁと思い始めていたところでした。でも誰にも言っていませんでした。どうして分かったんだろう?(今はTimponeという会社の5フィート10インチ(155センチくらい)のスワローテイルのボードに乗っています。)これはデイブ・メルさんという方が作った6フィート(180センチくらい)のボードです。

私の大好きな色は10歳くらいの頃からずっと青でした。でもつい最近、うす緑色(抹茶みたいな、うぐいす色)が私の大好きな色になりました。その私の色の好みの変化を覚えていたのですね。わざわざ緑色のリーシュ(サーフボードが流されていかないように、サーファーの足首に付けるものです。これでサーフボードと繋がっていられます)を探してきてくれたようです。見つけるの大変だったろうに。ありがとう、ローレンさんよ。

まだ使っていません。明日サーフィンしに行って来れるかな?
早く使いたくてウズウズです。

No comments: