5/14/2006

Random Acts Rising!  ランダムアクツ ライジング!


Today, I had a rehearsal for the upcoming show, "Random Acts Rising" at the Studio Maui from 1 to 5 pm. I also had a massage school from 8:30 am to 5 pm, so I left school at 1 pm for the rehearsal. (I hope I didn't miss much from the class.)

Last year, I danced Yosakoi, "Musuhi" made by Suga at the "Random Acts of Spring." This year, I was invited to dance with Sarala, my dear friend as well as my respectful dance teacher. I was very much excited about this great opportunity, and we started to have our practice twice a week in March.

Sarala is a professional Oddisi dancer, and I have been taking her dance class. I wrote about it in my previous blog, so please refer to it for your informaiton. We decided to bring our unique cultures into our dance piece: India and Japan.

Our dance piece is called, “Quest(ion).” It’s a story about a journey of a soul… I will not tell you much about it here. I hope that you can come one of the nights and make your own story.

When: Friday, 5/26 & Saturday, 5/27

     Start at 7:30 pm

Where: The Studio Maui 808-575-9390

Who: Akari and Sarala will dance, and there will be man talented artists sharing their passion with you!

Price: $15 adults / $10 children

I hope to see you there!

---------------------------------------------------------------------------------------------

今日、The Studio Mauiで「Random Acts Rising」のリハーサルが1時から5時までありました。マッサージスクールもいつものように8時半から5時まであったので、今日は1時に早退しました。(授業内容、あんまりミスしてないといいけど。)


昨年、「Random Acts of Spring」で国友須賀の作ったムスヒを踊りました。そして今年は友達であり、踊りの先生であるSaralaと一緒に何かしないかという提案を受けました。私は、この素晴らしい機会にとっても乗り気で、私たちは3月に週に二回の練習を始めました。

Saralaはインドの踊りである「Oddisi」ダンスのプロの踊り子であり、先生でもあります。私は彼女のクラスを今取っています。そのことについて、以前のブログに書いたので、参考までに読んでみてください。

私たちの作品は「クエスト/クエスチョン」(探求)という題名で、ある魂の旅を踊りにしてみました。詳しいことはここには書かないことにしまーす。実際に観に来て頂いて、皆さん独自の物語を作ってみてください。

日時:5/26(金) 5/27(土)  7:30開演

場所:The Studio Maui  808-575-9390

沢山の才能溢れるアーティストたちが、あなたとパッションをシェアしたがっています。

チケット:大人$15 子ども$10

それでは、5/26か5/27の夜にお会いしましょう!



No comments: