7/27/2007

I love Uchiko 内子大好き


Time flew, and it is already time for me to leave Japan. (Well, actually, I am already in Maui at this moment as I post this posting. I wrote this first sentence when I was about to leave Japan and saved it but did not publish it.)


How did it happen? It's always like this when I come back to Japan. Two weeks and thee days went by like a flash... I had a lot of nice visits to my family and friends, ate yummy Japanese food, and took a hot bath. And, of course, I was doing homework everyday. Towards the end of the visit, I did not feel so great, but overall, it was a great visit!


The following pictures are taken in Uchiko where my grandmother lives. I love to visit Uchiko; I feel like home when I am there.





--------------------------------------(Japanese)----------------------------

時間は飛んでいって、もうマウイに戻る日がやってきました。(とは言いましても、これを下書きして一時保存したのが日本を出る直前でした。今はもうマウイに戻ってきているのですが。)一体いつの間に?いつも日本に帰ってくると、時間があっという間に過ぎていく。2週間と3日はカメラのフラッシュみたいに瞬く間に過ぎていきました。沢山の親戚や友人たちに会えたし、おいしい日本食を食べられたし、熱いお風呂にも入れたし。もちろん、毎日宿題もやってたけど。最後の方はちょっと体調も崩してしんどかったけど、でも全体的にとても良い時間を過ごせました。


下の写真たちは愛媛県内子町にて撮ってきました。私の父方の祖母が住んでいるところです。内子に行くのが大好き。「帰ってきたぁ」って気が本当にする。




No comments: