3/17/2007

Busy but Fine いそがしいけど元気だよ


I have not updated my blog since 3/4. I am sorry if you have been checking here for the past several days. Please do not worry. I am alive! and I am doing fine. It's just have been intensely busy. Soon, I will let you know what I have been doing.

I hope you are doing well.

With Love,

(The photo was taken about a month ago; the Maui sky with a half-moon and pinkish cotton cloud.)

---------------------------(Japanese)---------------------------

3月4日からブログを更新していません。過去何日かの間このブログをチェックされていた方、申し訳ありません。

心配はご無用です。ちゃんと生きています!(笑)
ただここのところ、すっごーーくいそがしくてブログを更新する時間を作れていません。

近々何をしていたか書きたいと思っています。

これを読まれているあなたが元気でありますように。

愛を込めて。(って英語ではよく手紙の最後に書きます。日本語にするとちょっと堅苦しくなっちゃう感じもしますが、でも、本音なのでこのままにしておきます。皆さんに温かい気持ちを感じていることを伝えたく・・・。)

(写真は一ヶ月前くらいに撮ったもの。マウイの空に浮かぶ半月とピンクの綿飴。)

No comments: