6/10/2006

Maui Tumblers


Last Wednesday was my last day to work with Maui Tumblers. I started to work for the company in December 2005. I worked three days a week. It is a mobile gymnastic class, and we go to different schools on Maui after school hours and teach students basic gymnastic skills.

It was a great opportunity to work with children from 3 to 11 years old. I had never have worked with elementary school students in a classroom setting before I worked with Maui Tumblers, so I was a bit nervous to teach older students. However, after a couple of weeks, I became comfortable directing the class. Maui Tumblers gave me confident to work with older students.

I will miss every single student I met through Maui Tumblers, I sincerely wish them the best future they could possibly have.

Thank you, Ms. Melissa. (she was my supervisor)

[Photo: Maui Tumbler's van]
---------------------------------------------------------------------
先週の水曜日が、Maui Tumblers(マウイ タンブラーズ)で働く最後の日でした。Maui Tumblersでは昨年の12月に働き始め、週に三日行っていました。Maui Tumblersは移動式の体操教室で、学校が終わる時間帯に、マウイの色々な学校へ行って、基本的な体操技術を教えます。

Maui Tumblersで3歳から11歳の子どもたちと接することが出来て、とても良かったです。私はMaui Tumblersで働く以前には、小学生を教えたことが無かったので、いつも幼稚園児たちと働いていたので、少し年上の子たちを教えることに最初は少し緊張していました。でも、最初の何週間が過ぎた頃には、だいぶ慣れました。Maui Tumblersは小学生と働くことに自信を付けさせてくれました。

Maui Tumblersを通して知り合った子どもたちにもう会えなくなると思うと、さびしいものがあります。彼ら、彼女たちには、ただただ素晴らしい未来を祈るばかりです。

メリッサ先生ありがとう。(私の上司だった)

[写真:Maui Tumblersのバン]

No comments: